Shkathtësitë e zhvillimit që duhet të ketë çdo vogëlush rreth moshës 3-4 vjeçare

Nga Lindita Biraçi, psikologe

A është vogëlushi juaj në rrugën e duhur? Kontrolloni nëse ai i ka zotëruar këto aftësi kryesore te zhvillimit

 

Koordinim nxitës
Mundësia e vogëlushes tuaj për të grumbulluar blloqe mbi njëra-tjetrën tregon se trupi dhe truri i saj po punojnë në të njëjtën kohë. Duhet koordinim dorë-sy dhe kontroll i shkëlqyeshëm i motorikës për të manipuluar në mënyrë të saktë blloqet, së bashku me të kuptuarit e shkakut dhe efektit. Vendosni një zonë në të cilën ajo mund të praktikojë ndërtimin. Gjithashtu rezervoni shtëpinë tuaj me ndarës të formave, gota fole dhe enigma kunjash, të cilat ndihmojnë në zhvillimin e shumë aftësive të njëjta.

Inkurajoni ndërtimin e gjuhës
Kur fëmija juaj lidh dy fjalë së bashku, ai po përpiqet t’ju përfshijë në një bisedë. Sa më shumë të flisni me të, aq më i madh do të jetë fjalori i tij, kështuqë përpiquni të zgjeroni mendimet e tij. Nëse ai thotë, “Këmishë mami”, përgjigju, “Po, kjo është bluza e mamit. ’Eshtë e kuqe dhe ka njollë mbi të, apo jo? ” Kur lexoni një libër së bashku, tregoni fjalët ndërsa i thoni ato, përdorni efekte zanore për të rritur interesin e tij për tregimin dhe bëni pyetje për ato që keni lexuar pasi të keni mbaruar (edhe nëse ai nuk mund t’u përgjigjet atyre).

Zhvilloni shkathtësinë
Përdorimi i enëve në çdo vakt e ndihmon fëmijën tuaj të praktikojë një aftësi të rëndësishme dhe nxit pavarësinë. Megjithëse është më e çuditshme se kur e ushqeni atë, dhënia e saj një lugë ose pirun e ndihmon atë të kuptojë domethënien e vakteve dhe e inkurajon atë të imitojë atë që bëjnë njerëzit e mëdhenj në tryezë. Ju gjithashtu mund ta provoni të vesh këpucët dhe të heq zhvesh pallton e saj.

Ndërtoni imagjinatën
Nëse ai ka përparuar nga të bërit e pikave të rastësishme dhe kërcitjeve në zgjedhjen aktive të ngjyrave dhe përpjekjen për të vizatuar forma dhe gjëra për të cilat po mendoni, është e shkëlqyeshme! Kjo tregon se ai po planifikon dhe shtrin imagjinatën e tij. Në vend që ta lini të luajë vetëm ndonjëherë duhet të bashkoheni në argëtim. Pyete, “Cfarë po bën?” apo “Mund të ngjyros me ty?”

Mësoni dëgjimin aktiv
Përfundimi i një detyre me dy pjesë (si kur i kërkoni asaj që të marrë një lodër dhe ta vendosni në kosh) do të thotë që aftësitë e dëgjimit dhe kujtesa e fëmijës tuaj kanë përparuar me hapa të parë. Para se t’i kërkoni asaj të bëjë diçka, sigurohuni që ta keni vëmendjen e saj. Përdorni gjuhë të thjeshtë dhe ndihmojeni që ajo të mësojë ndryshimin midis fjalëve parafytyruese si në, mbi, nën dhe përmes: “Ky filxhan është në tryezë; ky qilim është nën tryezë.”

Add Your Comment