Labubu, trendi bosh i radhës

NGA IRIDA XHURA, EKSPERTE ARSIMI

Çfarë është Labubu?

Labubu është një lodër koleksionuese që ka fituar popullaritet të madh në mbarë botën.

Labubu është një karakter lodër i krijuar nga artisti Kasing Lung, i cili u bë i njohur përmes bashkëpunimit me kompaninë kineze Pop Mart. Këto lodra shpesh shiten në “blind boxes”, ku përmbajtja është surprizë deri në hapjen e paketës.

Pse është kaq popullor?

Dizajni: Me pamjen e saj të veçantë dhe shprehjet e fytyrës, Labubu ka tërhequr vëmendjen e shumë fëmijëve dhe të rriturve.

Elementi i surprizës: Shitja në kuti të mbyllura krijon efektin surprizë për blerësit, duke i bërë ata të dëshirojnë të mbledhin të gjitha variantet.

Reklama nga njerëz të famshëm: Yje si Rihanna dhe Dua Lipa janë parë me lodra Labubu, duke rritur kështu  popullaritetin e tyre.

Prania në rrjetet sociale: Labubu është bërë një trend në platforma si TikTok dhe Instagram, ku përdoruesit ndajnë video dhe foto me këto lodra.

Fakti që njerëzit po blejnë Labubu thjesht sepse të tjerët e kanë blerë tregon disa aspekte interesante për psikologjinë dhe sjelljen sociale:

  1. Efekti i turmës (herd mentality)

Kur shumë njerëz ndjekin një trend, të tjerët priren t’i bashkohen pa analizuar realisht pse. Është instinkt social: “Nëse të gjithë e duan, duhet të ketë vlerë.”

  1. Frika për të mbetur jashtë trendit (FOMO)

Shumë blejnë Labubu jo se e duan, por nga frika se po humbasin një trend të madh, apo nga presioni për t’u ndjerë “në rrymë” apo në modë.

  1. Simbol statusi i ri

Edhe pse është “një kukull e çuditshme”, për disa, Labubu është bërë si një simbol “i njohjes” me kulturën moderne pop ose me komunitetin e koleksionistëve, pra, më shumë status se estetikë.

  1. Ironia e estetikës “e shëmtuar”

Shpeshherë, kur diçka është “qëllimisht jo e bukur”, ajo konceptohet si simbol identiteti ose rebelimi ndaj bukurisë klasike. Është stil alternativ që të bën të dukesh ndryshe.

Pra, edhe pse në pamje të parë duket thjesht si një trend absurd, Labubu reflekton më shumë: presionin shoqëror, dëshirën për të përkitur, ndikimin e mediave dhe mënyrën si konsumojmë kulturën vizuale sot.