Çfarë është hiperprindërimi; kur kujdesi i tepërt dëmton? Nga Lorela Garuli

Eshte fjala per nje stil prinderimi qe karakterizohet nga kujdesi, meraku dhe kontrolli i tepert nga nena apo babai drejt femijeve. Pasoja kryesore negative e ketij stili edukimi dhe prinderimi eshte pengesa qe krijon ne zhvillimin e autonomise, pavaresise, vetefunksionimit qe jane aspekte aq te rendesishme per mirerritjen e femijes. 〰️〰️〰️ Ka disa lloje prinderish “hiperprinderues”, te cilet renditen me…

Learn More

Çfarë është hiperprindërimi; kur kujdesi i tepërt kthehet në problem? Nga Lorela Garuli

Eshte fjala per nje stil prinderimi qe karakterizohet nga kujdesi, meraku dhe kontrolli i tepert nga nena apo babai drejt femijeve. Pasoja kryesore negative e ketij stili edukimi dhe prinderimi eshte pengesa qe krijon ne zhvillimin e autonomise, pavaresise, vetefunksionimit qe jane aspekte aq te rendesishme per mirerritjen e femijes. 〰️〰️〰️⠀ Ka disa lloje prinderish “hiperprinderues”, te cilet renditen me…

Learn More

Si të menaxhoni një krizë epilepsie kloniko-tonike në klasë? 13 orientime për mësuesit

Nga Mariglena Muci, pedagogji e specializuar   Epilepsia është një çrregullim neurologjik, ku aktiviteti i qelizave nervore në tru përhapet, duke shkaktuar konvulsione, ndjesi ose humbje të vetëdijes. Konvulsionet janë shpërthime jonormale të aktivitetit elektrik në tru, që rezulton me një ndryshim në sjellje ose funksion. Ajo mund të fillojë në çdo moshë, por kryesisht fillon në moshë të hershme.…

Learn More

Trupi në vizatimet e fëmijëve dhe adoleshentëve, çfarë shpreh? Nga Lorela Garuli

Përfaqëson tërësinë e emocioneve, prej nga ku burojnë instinktet, ndjenjat, dëshirat dhe aspiratat e çfarëdo lloji. Simbolika e trupit është e kundërt me simbolikën e kokës në vizatime, përfshin çdo gjë që ka të bëjë me irracionalen dhe ndjesoren. Kur trupi vizatohet shumë i vogël, është një tregues që flet për mohimin dhe shtypjen e impulseve ndjesore, dmth fëmija nuk…

Learn More

Çrregullimi i vëmendjes dhe hiperaktiviteti në shkollë, marrëdhënia e fëmijës me mësuesin. Nga Lorela Garuli

NDËRHYRJA DHE TRAJTIMI I ADHD NË KONTEKSTIN SHKOLLOR ADHD dhe ndërhyrjet edukative Marrë nga libri “Çrregullimi i vëmendjes dhe hiperaktiviteti”, Lorela Garuli  Fëmija ma ADHD sigurisht që do të paraqesë një sërë vështirësish në shkollë. Duke ditur ecurinë e crregullimit përgjatë jetës, pra, që me kalimin e viteve simptomat e mungesës së vëmendjes vazhdojnë të jenë të pranishme dhe njëkohësisht…

Learn More

Fytyra dhe sytë në vizatimin e figurës njerëzore, çfarë tregojnë për emocionet e fëmijëve? Nga Lorela Garuli

Fytyra. Përfaqëson simbolikën e shprehjes së marrëdhënieve, të shkëmbimeve së kontakteve sociale e emocionale. Vizatimi i zbehtë i tipareve të fytyrës është një tregues i tërheqjes sociale të personit.  Në rastin e kundërt, kur tiparet vizatohen me shumë imtësi dhe detaje është një formë e shprehjes së nevojës së madhe për të tërhequr vëmendje dhe për të pasur marrëdhënie sociale…

Learn More

Teknika per trajtimin e Belbezimit. Nga Igresa Duka, logopede

 Modifikimi i të folurit Teknikat e modifikimit të të folurit përdoren për të gjithë të folurit e një personi, jo vetëm për mospërputhjet. Ata synojnë të ndryshojnë kohën dhe tensionin e të gjithë të folurit. Qëllimi përfundimtar është një fjalim më i rrjedhshëm në përgjithësi.  Modifikimi i belbëzimit ! Teknikat e modifikimit të belbëzimit synojnë të folurit e…

Learn More

Veshjet në vizatimin e fëmijëve, çfarë tregojnë? Nga Lorela Garuli

Kur figura njerëzore e vizatuar paraqitet lakuriq, pas moshës 4-5 vjeçare është shprehje egocentrizmi dhe individualiteti të lartë. Mund të ndeshet në adoleshencë dhe tek personalitetet me tipare egocentrike. Veshja në vizatime lidhet me shprehjen e narcisizmit të personit, i cili shfaqet në dy forma: nëpërmjet kujdesit të madh në paraqitjen e elementëve të veshjes dhe nëpërmjet kujdesit që tregohet…

Learn More

Strategji për të mbështetur fëmijën me një vonesë gjuhësore në shtëpi, parashkollor dhe në shkollë. Nga Igresa Duka, logopede

Vendosni një plan të individualizuar me prindërit/kujdestarët që kanë synime të vogla të arritshme të të folurit dhe gjuhës për të ndihmuar në zhvillimin e aftësive gjuhësore të fëmijës.   Jepini fëmijës strategji për të menaxhuar situatat kur ai nuk kupton (p.sh. t’i mësojë të ngrejë duart kur nuk kupton, duke i mësuar disa pyetje standarde për t’i bërë kur është…

Learn More