Si të menaxhoni një krizë epilepsie kloniko-tonike në klasë? 13 orientime për mësuesit

Nga Mariglena Muci, pedagogji e specializuar   Epilepsia është një çrregullim neurologjik, ku aktiviteti i qelizave nervore në tru përhapet, duke shkaktuar konvulsione, ndjesi ose humbje të vetëdijes. Konvulsionet janë shpërthime jonormale të aktivitetit elektrik në tru, që rezulton me një ndryshim në sjellje ose funksion. Ajo mund të fillojë në çdo moshë, por kryesisht fillon në moshë të hershme.…

Learn More

Trupi në vizatimet e fëmijëve dhe adoleshentëve, çfarë shpreh? Nga Lorela Garuli

Përfaqëson tërësinë e emocioneve, prej nga ku burojnë instinktet, ndjenjat, dëshirat dhe aspiratat e çfarëdo lloji. Simbolika e trupit është e kundërt me simbolikën e kokës në vizatime, përfshin çdo gjë që ka të bëjë me irracionalen dhe ndjesoren. Kur trupi vizatohet shumë i vogël, është një tregues që flet për mohimin dhe shtypjen e impulseve ndjesore, dmth fëmija nuk…

Learn More

Çrregullimi i vëmendjes dhe hiperaktiviteti në shkollë, marrëdhënia e fëmijës me mësuesin. Nga Lorela Garuli

NDËRHYRJA DHE TRAJTIMI I ADHD NË KONTEKSTIN SHKOLLOR ADHD dhe ndërhyrjet edukative Marrë nga libri “Çrregullimi i vëmendjes dhe hiperaktiviteti”, Lorela Garuli  Fëmija ma ADHD sigurisht që do të paraqesë një sërë vështirësish në shkollë. Duke ditur ecurinë e crregullimit përgjatë jetës, pra, që me kalimin e viteve simptomat e mungesës së vëmendjes vazhdojnë të jenë të pranishme dhe njëkohësisht…

Learn More

Fytyra dhe sytë në vizatimin e figurës njerëzore, çfarë tregojnë për emocionet e fëmijëve? Nga Lorela Garuli

Fytyra. Përfaqëson simbolikën e shprehjes së marrëdhënieve, të shkëmbimeve së kontakteve sociale e emocionale. Vizatimi i zbehtë i tipareve të fytyrës është një tregues i tërheqjes sociale të personit.  Në rastin e kundërt, kur tiparet vizatohen me shumë imtësi dhe detaje është një formë e shprehjes së nevojës së madhe për të tërhequr vëmendje dhe për të pasur marrëdhënie sociale…

Learn More

Teknika per trajtimin e Belbezimit. Nga Igresa Duka, logopede

 Modifikimi i të folurit Teknikat e modifikimit të të folurit përdoren për të gjithë të folurit e një personi, jo vetëm për mospërputhjet. Ata synojnë të ndryshojnë kohën dhe tensionin e të gjithë të folurit. Qëllimi përfundimtar është një fjalim më i rrjedhshëm në përgjithësi.  Modifikimi i belbëzimit ! Teknikat e modifikimit të belbëzimit synojnë të folurit e…

Learn More

Veshjet në vizatimin e fëmijëve, çfarë tregojnë? Nga Lorela Garuli

Kur figura njerëzore e vizatuar paraqitet lakuriq, pas moshës 4-5 vjeçare është shprehje egocentrizmi dhe individualiteti të lartë. Mund të ndeshet në adoleshencë dhe tek personalitetet me tipare egocentrike. Veshja në vizatime lidhet me shprehjen e narcisizmit të personit, i cili shfaqet në dy forma: nëpërmjet kujdesit të madh në paraqitjen e elementëve të veshjes dhe nëpërmjet kujdesit që tregohet…

Learn More

Strategji për të mbështetur fëmijën me një vonesë gjuhësore në shtëpi, parashkollor dhe në shkollë. Nga Igresa Duka, logopede

Vendosni një plan të individualizuar me prindërit/kujdestarët që kanë synime të vogla të arritshme të të folurit dhe gjuhës për të ndihmuar në zhvillimin e aftësive gjuhësore të fëmijës.   Jepini fëmijës strategji për të menaxhuar situatat kur ai nuk kupton (p.sh. t’i mësojë të ngrejë duart kur nuk kupton, duke i mësuar disa pyetje standarde për t’i bërë kur është…

Learn More

Si të përgatisim fëmijët me aftësi ndryshe për fillimin e shkollës? 9 orientime për prindërit

Nga Mariglena Muci, pedagogji e specializuar  Fillimi i shkollës është një nga momentet më të bukura, por edhe më të rëndësishme në jetën e të gjithë fëmijëve. Nisja e saj me sukses është premtim për arritjen e mëtejshme tëfëmijës, por jo për të gjithë ky fillim është njësoj. Fëmijët hasin vështirësi të shumta, jo vetëm se përballen me një mjedis…

Learn More

“Vizato melodinë”, zbulimi emocional nëpërmjet tingujve dhe vizatimit. Nga Lorela Garuli dhe Franc Koruni

Fokusi dhe qëllimi i kësaj teknike muzikoterapie ka të bëjë me eksplorimin e melodive emocionalisht nëpërmjet rrugëve artistike të ndryshme. Teknika i referohet grupmoshave të ndryshme;  fëmijëve me aftësi të mira të të menduarit simbolik, adoleshentëve dhe të rriturve. Mund të aplikohet individualisht, edhe në grup. Individit i paraqitet një melodi e caktuar e përzgjedhur paraprakisht, muzikë klasike, apo një…

Learn More