Si të aktivizoni fëmijët me aftësi ndryshe gjatë pushimeve të dimrit? 11 aktivitete orientuese për prindërit

  Nga Mariglena Muci, pedagogji e specializuar Pushimet e dimrit (të Krishtlindjeve dhe Vitit të ri) janë më të preferuarat për fëmijët. Përveçse zgjedhin të pushojnë, ata gjithashtu përgatiten për festat, të cilat i presin me shumë dashuri. Po kështu edhe fëmijët me aftësi ndryshe i pëlqejnë shumë këto festa. Por qëndrimi gjatë në shtëpi dhe shkëputja nga rutina e…

Learn More

“Fëmija im kupton por nuk flet” Çfarë duhet pasur kujdes? Nga Igresa Duka, logopede

Kjo është një fjali që kam dëgjuar shpesh nga prindërit që e sollën fëmijën e tyre për një vlerësim të të folurit dhe gjuhës. Ndërsa në shumicën e rasteve kjo ishte e vërtetë (fëmija e kuptonte në një nivel të përshtatshëm për moshën), kishte disa fëmijë që në fakt nuk e kuptonin se çfarë duhet të kishin. Ka fëmijë që janë të vërtetë…

Learn More

“Fëmija im kupton por nuk flet” Nga Igresa Duka, logopede

Kjo është një fjali që kam dëgjuar shpesh nga prindërit që e sollën fëmijën e tyre për një vlerësim të të folurit dhe gjuhës. Ndërsa në shumicën e rasteve kjo ishte e vërtetë (fëmija e kuptonte në një nivel të përshtatshëm për moshën), kishte disa fëmijë që në fakt nuk e kuptonin se çfarë duhet të kishin. Ka fëmijë që janë të vërtetë…

Learn More

“Gjurmë tingujsh”, teknika e muzikoterapisë që zbulon emocionet përmes tingullit. Nga Lorela Garuli dhe Franc Koruni

Fokus i kësaj teknike ndërlidh dëgjimin e brendshëm, emocionalitetin dhe të shprehurit konkret të materializuar. Materialet që nevojiten janë instrumente të ndryshëm (qoftë edhe të improvizuar), regjistrues, fletë ku janë të shkruara emocione apo gjendje të ndryshme. Teknika mund të zhvillohet me fëmijë, adoleshentë ose të rritur, në mënyrë individuale ose në grup. Paraprakisht, terapisti ka disa karta emocionale, me…

Learn More

Çfarë është hiperprindërimi; kur kujdesi i tepërt dëmton? Nga Lorela Garuli

Eshte fjala per nje stil prinderimi qe karakterizohet nga kujdesi, meraku dhe kontrolli i tepert nga nena apo babai drejt femijeve. Pasoja kryesore negative e ketij stili edukimi dhe prinderimi eshte pengesa qe krijon ne zhvillimin e autonomise, pavaresise, vetefunksionimit qe jane aspekte aq te rendesishme per mirerritjen e femijes. 〰️〰️〰️ Ka disa lloje prinderish “hiperprinderues”, te cilet renditen me…

Learn More

Çfarë është hiperprindërimi; kur kujdesi i tepërt kthehet në problem? Nga Lorela Garuli

Eshte fjala per nje stil prinderimi qe karakterizohet nga kujdesi, meraku dhe kontrolli i tepert nga nena apo babai drejt femijeve. Pasoja kryesore negative e ketij stili edukimi dhe prinderimi eshte pengesa qe krijon ne zhvillimin e autonomise, pavaresise, vetefunksionimit qe jane aspekte aq te rendesishme per mirerritjen e femijes. 〰️〰️〰️⠀ Ka disa lloje prinderish “hiperprinderues”, te cilet renditen me…

Learn More

Si të menaxhoni një krizë epilepsie kloniko-tonike në klasë? 13 orientime për mësuesit

Nga Mariglena Muci, pedagogji e specializuar   Epilepsia është një çrregullim neurologjik, ku aktiviteti i qelizave nervore në tru përhapet, duke shkaktuar konvulsione, ndjesi ose humbje të vetëdijes. Konvulsionet janë shpërthime jonormale të aktivitetit elektrik në tru, që rezulton me një ndryshim në sjellje ose funksion. Ajo mund të fillojë në çdo moshë, por kryesisht fillon në moshë të hershme.…

Learn More

Trupi në vizatimet e fëmijëve dhe adoleshentëve, çfarë shpreh? Nga Lorela Garuli

Përfaqëson tërësinë e emocioneve, prej nga ku burojnë instinktet, ndjenjat, dëshirat dhe aspiratat e çfarëdo lloji. Simbolika e trupit është e kundërt me simbolikën e kokës në vizatime, përfshin çdo gjë që ka të bëjë me irracionalen dhe ndjesoren. Kur trupi vizatohet shumë i vogël, është një tregues që flet për mohimin dhe shtypjen e impulseve ndjesore, dmth fëmija nuk…

Learn More

Çrregullimi i vëmendjes dhe hiperaktiviteti në shkollë, marrëdhënia e fëmijës me mësuesin. Nga Lorela Garuli

NDËRHYRJA DHE TRAJTIMI I ADHD NË KONTEKSTIN SHKOLLOR ADHD dhe ndërhyrjet edukative Marrë nga libri “Çrregullimi i vëmendjes dhe hiperaktiviteti”, Lorela Garuli  Fëmija ma ADHD sigurisht që do të paraqesë një sërë vështirësish në shkollë. Duke ditur ecurinë e crregullimit përgjatë jetës, pra, që me kalimin e viteve simptomat e mungesës së vëmendjes vazhdojnë të jenë të pranishme dhe njëkohësisht…

Learn More

Fytyra dhe sytë në vizatimin e figurës njerëzore, çfarë tregojnë për emocionet e fëmijëve? Nga Lorela Garuli

Fytyra. Përfaqëson simbolikën e shprehjes së marrëdhënieve, të shkëmbimeve së kontakteve sociale e emocionale. Vizatimi i zbehtë i tipareve të fytyrës është një tregues i tërheqjes sociale të personit.  Në rastin e kundërt, kur tiparet vizatohen me shumë imtësi dhe detaje është një formë e shprehjes së nevojës së madhe për të tërhequr vëmendje dhe për të pasur marrëdhënie sociale…

Learn More