Teknika per trajtimin e Belbezimit. Nga Igresa Duka, logopede

 Modifikimi i të folurit Teknikat e modifikimit të të folurit përdoren për të gjithë të folurit e një personi, jo vetëm për mospërputhjet. Ata synojnë të ndryshojnë kohën dhe tensionin e të gjithë të folurit. Qëllimi përfundimtar është një fjalim më i rrjedhshëm në përgjithësi.  Modifikimi i belbëzimit ! Teknikat e modifikimit të belbëzimit synojnë të folurit e…

Learn More

Veshjet në vizatimin e fëmijëve, çfarë tregojnë? Nga Lorela Garuli

Kur figura njerëzore e vizatuar paraqitet lakuriq, pas moshës 4-5 vjeçare është shprehje egocentrizmi dhe individualiteti të lartë. Mund të ndeshet në adoleshencë dhe tek personalitetet me tipare egocentrike. Veshja në vizatime lidhet me shprehjen e narcisizmit të personit, i cili shfaqet në dy forma: nëpërmjet kujdesit të madh në paraqitjen e elementëve të veshjes dhe nëpërmjet kujdesit që tregohet…

Learn More

Strategji për të mbështetur fëmijën me një vonesë gjuhësore në shtëpi, parashkollor dhe në shkollë. Nga Igresa Duka, logopede

Vendosni një plan të individualizuar me prindërit/kujdestarët që kanë synime të vogla të arritshme të të folurit dhe gjuhës për të ndihmuar në zhvillimin e aftësive gjuhësore të fëmijës.   Jepini fëmijës strategji për të menaxhuar situatat kur ai nuk kupton (p.sh. t’i mësojë të ngrejë duart kur nuk kupton, duke i mësuar disa pyetje standarde për t’i bërë kur është…

Learn More

Si të përgatisim fëmijët me aftësi ndryshe për fillimin e shkollës? 9 orientime për prindërit

Nga Mariglena Muci, pedagogji e specializuar  Fillimi i shkollës është një nga momentet më të bukura, por edhe më të rëndësishme në jetën e të gjithë fëmijëve. Nisja e saj me sukses është premtim për arritjen e mëtejshme tëfëmijës, por jo për të gjithë ky fillim është njësoj. Fëmijët hasin vështirësi të shumta, jo vetëm se përballen me një mjedis…

Learn More

“Vizato melodinë”, zbulimi emocional nëpërmjet tingujve dhe vizatimit. Nga Lorela Garuli dhe Franc Koruni

Fokusi dhe qëllimi i kësaj teknike muzikoterapie ka të bëjë me eksplorimin e melodive emocionalisht nëpërmjet rrugëve artistike të ndryshme. Teknika i referohet grupmoshave të ndryshme;  fëmijëve me aftësi të mira të të menduarit simbolik, adoleshentëve dhe të rriturve. Mund të aplikohet individualisht, edhe në grup. Individit i paraqitet një melodi e caktuar e përzgjedhur paraprakisht, muzikë klasike, apo një…

Learn More

Teknika “Ndalo dhe mendo” me 5 hapa për të punuar vetëkontrollin e fëmijëve

Mungesa e kompetencave social-emocionale që shprehin fëmijët karakterizohet nga: Paaftësia për t’u ndërgjegjësuar mbi pasojat e veprimeve të veta Paaftësia për të kuptuar kur bezdisin të tjerët Mënyra agresive e të shprehurit verbal dhe fizik Paaftësia për të shprehur emocionet dhe nevojat e tyre Mungesa e përqendrimit, vëmendjes, aftësisë për të pritur e duruar Vetëvlerësim i ulët dhe vetëkoncept jorealist…

Learn More

Introspeksion muzikor; një teknikë efikase muzikoterapie

Nga Franc Koruni dhe Lorela Garuli Muzika ka aftësinë e madhe të nxjerrë në pah tek individi ndjesi të dimensioneve të ndryshme që mund të jenë: trupore, imagjinative, mendore, emocionale, intuitive, sensoriale etj etj. Në këtë artikull, do të shpjegohet konkretisht një nga teknikat e muzikoterapisë që aplikohet në qendrën e shërbimeve psikologjike “Humanum. Nëpërmjet kësaj teknike synohet të zhvillohet…

Learn More

Çfarë kuptojmë për personalitetin e fëmijës nga vizatimi i trungut të pemës? Interpretime konkrete. Nga Lorela Garuli

Trungu ka të bëjë me unin dhe pjesën e vetëdijshme të personalitetit; ashtu siç është trungu për pemën, struktura më e fortë e saj, ashtu edhe kjo pjesë do të përfaqësojë në mënyrë simbolike elementin më të qëndrueshëm, të ndërgjegjshëm dhe racional të individit, ndërmjetësuesin mes instinkteve, dëshirave nga njëra anë dhe limiteve e kufizimeve nga ana tjetër. Elementët përbërës…

Learn More